Re: Re:

Autor: Bulba (bulba_at_intelcom.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 16:14:08 MET DST

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Popatrz choc raz na swoja brudna klawiature i umyj ja.
> Popatrz na swoj brudny monitor i umyj go.

Wiem, kochany nasz robaczku, że troszczysz się o mnie.
Dziękuję ci za to bardzo, z całego serca.
A co do mycia sprzętu, to jest to konieczność.
Bo widzisz, często jak czytam newsy to coś jem albo piję,
i wtedy podziwiam twe posty to na skutek skurczów przepony
część zawartości jamy ustnej w agresywny sposób zbliża się do
monitorów i klawiatur dookoła.
I chcąc, czy nie, muszę dbać o ich czystość.
Inaczej już teraz nie widziałbym postów na które odpisuję ;)

> Zyj Bulba higienicznie.

Oh, oczywiście, z higieną jestem na ty już od bardzo dawna...

Bulba

PS. Porozmawiajmy o higienie na twojej grupie...

--
   "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool than to
   open it and remove all doubt."