(no subject)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 15:13:26 MET DST

Woyciech Wielogorski napisał:

> Użytkownik "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomoœci

> Tiaa, jak zwykle udalo ci sie sprowokowac grupe do dlugiej i nic nie
> wnoszacej do spraw polskiego internetu dyskusji.
Ta dyskusja wnosi do polskiego internetu wiecej niz cale twoje zycie .

50% uzytkownikow korzysta ze starych komputerow, starych, brudnych
klawiatur,
monitorow.
Cierpi na rozne dolegliwosci gardla, nosa, drog oddechowych.
Teraz beda klawiatury czesto zmieniac, czysci, myc monitory.
Beda dbac o higiene sprzetu.

Jest taki urzad, w ktorym komputery sa tak brudne, ze az strach na to
patrzec
a pracownicy codziennie przy nich siedza, a mnie sie robilo niedobrze z
obrzydzenia gdy to widzialem.
I co, powiedzialem zeby sobie umyli, a pewnie nadal maja brudne.