(no subject)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 14:55:06 MET DST

Fortunet.pl napisał:

> expierd powiniewn uważać na to komu podaje rękę, nie jeŸdzić tramwajami i
> autobusami, nosić gumowš maskę i białe rękawiczki , na noc zamykać się w
> sterylnej ,ołowianej szafie.
> Ponadto powinien skontaktować się z niejakim Michałem Jackowskim (vel.
> Michael Jackson) - kolesie zdaje się podzielajš pasję i mogli by się
> wymieniać informacjami na temat zabezpieczeń antywirusowych

A co chcesz od Michaela ?
Przeciez to nie jego wina, ze wyniku wielu operacji, zabiegow, utracil
naturalna odpornosc na bakterie, wirusy i stara sie chronic swoje
zdrowie
i zycie.
Powinienes mu raczej zyczyc zdrowia niz sie nasmiewac.
Coz on winny.

Najlatwiej zarechotac z cudzego nieszczescia,
a wiesz ile dzieci musi wkladac takie kosmiczne skafandry i oddechac
sterylnym
powietrzem aby przezyc ?

Popatrz na swoja brudna klawiature komputera, na brudny monitor,
ile tam jest wirusow, zarazkow, bakterii,