Jak to jest z ISP? POMÓ¯CIE!

Autor: Uzii (uzii.emu_at_wp.pl)
Data: Wed 10 Oct 2001 - 00:07:51 MET DST

Mam fajny programek do monitorowania sieci. (VitalAgent). M.in. pokazuje
¶cie¿kê po³±czenia z serwerem. W moim przypadku pokazuje zazwyczaj tak:
- Mój komputer (mój IP)
- Sieæ lokalna (Magic-net)
- Intranet
- ISP (o tym dalej...)
- Internet
- Server (np. info.cyf-kr.edu.pl)

I moje pytanie dotyczy w³a¶nie ISP. Z tego co wiem to jest to Internet
Servis Provider. Je¿eli tak, to czy ten punkt pownien byæ zawsze taki sam (w
moim przypadku, kiedy ³±czê siê przez lokaln± sieæ osiedlow±) czy ma prawo
on siê zmieniaæ? (czy jest to po³±czenie fizyczne czy logiczne) Czy jest to
fizyczne po³±czenie, czy zmienia siê
automatycznie zale¿nie od np. natê¿enia ruchu w sieci. Bo u mnie siê
zmienia. Czasem raz na kilka dni, czasem kilka razy w ci±gu dnia (dwa, lub
trzy razy). Zazwyczaj jest to ISP: dante.net, ale czasem telia.net, ostatnio
nawet: z_krakowa.poznan-gd.pl czy co¶ takiego.
Mo¿e mi kto¶ to wyja¶niæ jak to jest i jak powinno byæ?

Uzii