Re: Pro Futuro vs Datastar

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 14:19:25 MET DST

Bartlomiej Jung napisał:

> I co z tego, ze tylko do Frankfurtu ? I tak lepiej niz ty :-))))) Np.
> z www.microsoft.com mam od 100 do powyzej 200 KB/s (dla ciebie Expierd
> tlumacze: dwiescie _kilobajtow_ na sekunde), krotko mowiac pliczek
> 10MB sciaga sie w niecaca minute. Jak nie wierzysz to trudno, wiem ze
> u ciebie ze zrozumieniem podstawowych rzeczy jest bardzo trudno.

Znow trollujesz.
Przeciez to nieistotne czy my wierzymy czy nie.
Istotne to czy rzeczywistosc czy urojenia.

Juz 10 raz pisze, aby przeslal test swojego lacza wedlug
http://www.numion.com/
Przeslesz i bedzie jasnosc, a tak to sciemniasz.

Nie masz transferu 200 KB/s ze stanow na laczu 2Mb/s
a jak twierdzisz ze masz to skoncz trollowac i udowodnij to wynikiem
wiarygodnych testow.

Numion jest wiarygodny i obiektywny i sam widzisz ze pokazuje duzo
nizszy transfer

bye bye niebieski trollu