Re: pol34

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan-NOSPAM_at_onet.pl)
Data: Tue 09 Oct 2001 - 13:21:07 MET DST

Nawiązując do postu z 5 Oct 01 17:51:55 GMT autorstwa Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl):
: > Jarek właśnie kończy czytać manuala do slrn i miejmy nadzieję, że
: > wkrótce odkryje ten czytnik albo chociaż zorientuje się, do czego
: > służy wątkowanie.
: A co mi bedziesz twojego paskudnego slrna na sile wciskal? Wole tina :-)
: A dobrze wiesz (bo pisalem o tym juz chyba z 5 razy), ze problem polega na
: czym innym - tym, ze ja polipa w ogole nie czytam ZADNYM czytnikiem, tylko
: przez maila.

Konserwatyzm i przyzwyczajenia to potężna siła.

Rozumiem, że nie dasz rady przenieść się z maila na tina?
Może potrzebujesz pomocy/konsultacji?

Całe szczęście już nie psujesz wątków...

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.