Re: Stałe Łącze

Autor: gLiNa (glina2_at_silesianet.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 22:39:54 MET DST

> czy ktos laczy sie z netem przez lacze radiowe tele2
> prosilbym o jakies komentarze np srednia predkosc przy sciaganiu z
polskich
> www i czy sa jakies zaklocenia zwiazane z transmisja radiowa

Jezu !
Strzez sie jak ognia ! Dobrze ci radze.

Moje lacze 64kbit z 8kbit cir pracuje ze srednia predkoscia ... 8kbit.
Czesto zdaza sie ze jest nawet mniej niz 8kbit. W kazdym razie o wszelkiego
rodzaju netmeetingach , internetowych radiach i graniu mozna zapomniec.

Dodam ze w styczniu kiedy zakladalem sobie lacze wszystko bylo naprawde
wysmienite. Transfery max predkoscia, niskie pingi. 0% zgubionych pakietow.
Po prostu miod.

O tym ze mam 64kb juz zapomnialem. Malo tego, mam podstawy twierdzic ze
ograniczyli mi przepustowosc do ok 52kbit. Widac to po transferach
osiaganych w weekendowe noce (wykres DU Meter). To samo zauwazyl u siebie
moj znajomy (o nim nizej).

Serwis oczywiscie na moje skargi nie reaguje.

W dzien internet jest nie do uzytku. Zdaje sobie sprawe ze nie kazdy
podpiety jest do tak pechowego nadajnika jak ja. Gdzieniegdzie moze to i
nawet dziala dobrze. Wiem natomiast ze przynajmniej 2 moich znajomych ma
takie same problemy jak ja.

Jeden z nich nawet otrzymal pismo od tele2 ktorego tresc pozwole sobie
zacytowac:

"Z wielka przykrością musimy poinformować Państwa ze decyzją Działu
Technicznego, nie jesteśmy w stanie dalej świadczyć usługi bezprzewodowego
dostępu do Internetu-AIR2.NET.
Ta przykra zarówno dla nas, jak i dla Państwa decyzja wiąże sie z sytuacja
techniczna naszej sieci oraz niekorzystna lokalizacja Państwa firmy. Obecnie
nie możemy zagwarantować Państwu oczekiwanej prędkości, w taki sposób, by
nie powodowało zakłóceń naszej sieci, co oczywiście nie wyklucza sprawnego
do tej pory funkcjonowania laczka po Państwa stronie.
Jedynym rozwiązaniem w zaistniałej sytuacji jest zaprzestanie świadczenia
usługi oraz demontaż sprzętu AIR2.NET w Państwa lokalizacji. Z naszej strony
zobowiązujemy się do bezpłatnej deinstalacji. Niniejszym rozwiązujemy umowę
z terminem 30 dni od daty wysłania niniejszego pisma."

Z niecierpliwoscia oczekuje na takie samo pismo. Zawsze to 500zl za demontaz
zaoszczedzone.

Naprawde, ostrzegam przed tele2. Jest to firma ktora bardziej dba o kase niz
o jakosc. Podpinaja wiecej klientow niz sa w stanie obsluzyc a skutki tego
sa takie jak opisalem powyzej. Mysle ze kazdy uzytkownik ma szanse
doswiadczyc tego co ja, to tylko kwestja czasu i podlaczenia wiekszej ilosci
klientow.

Tylko niech mi potem nikt nie mowi ze nie ostrzegalem .....

Coby jeszcze nawrzucac na tele2 to dodam ze razem z wprowadzeniem podatku
VAT 7% na internet podniesli cene netto coby cena brutto byla ta sama co ta
z 22% vatem.

Pozdrawiam . Glina

--
]-- glina2_at_silesianet.pl --[   it good, make it   ]------------[