Re: Pro Futuro vs Datastar

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 08 Oct 2001 - 17:20:09 MET DST

Marcin Swietochowski napisał:

> Witam
>
> Tak zajrzalem na strone, i mam dwa pytanka:
>
> 1. Czy za te 2Mb placisz reczywiscie 5 499 PLN ????
> 2. Czy prawda jest ze "Usługa STANDARD - ruch międzynarodowy kierowany jest
> poprzez współdzielony kanał TP S.A ?"
>
> Jesli tak to ja nie mam wiecej pytan....
> Jesli mam Futuro i 2Mb/s kosztuje 1980,00 to jest to o duzo mnie niz w
> datastar - 2999
> no i nie mam routingu przez tpsa, tylko via. ebone/ipartners i telie
> osobiscie odradzilbym kazdemu wyjscie na swiat via. tpnet...
> to po prostu tragedia... ?

> [...]

Przechwalacie sie jak w piaskownicy.
Mowisz o telii. Jezeli taka dobra to czemu pozwala na dolowanie netii w
Polsce i na Nasdaqu ?

A poza tym wyslij wiarygodne testy ze strony sdi to porownamy.
Dla celow marketingowych mozna zestawic lacze na dowolny maksymalny
transfer.

Jak provider jest projesjonalny to ogranicza transfer do wykupionego
cira
i jest jasnosc, tyle placisz za wolny ale gwarantowany transfer
ale gdy wchodzi targowanie lacza, to nigdy nie wiesz co kupiles.
Raz szybko, raz wolno.
Aby sie pochwalic to reklamujesz maksymalny transfer, aby cie sprawdzic
i tak patrze na cir.
A masz tylko 256 kbitow/s i zadne 200 kilobajtow z tego nie wynika
chyba ze o polnocy, jak innym prad wylacza.