Re: AAAAAAAAA.... Jaroslaw Rafa

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 21:37:33 MET DST

On Sun, 07 Oct 2001 20:53:35 +0200, smarkacz_at_anathema.eu.org
(smarkacz) wrote:

>Wojciech Myszka <myszka_at_norka.eu.org> wrote:
>[Jarek Rafa]
>
>Z tym się nie zgodzę. Jarek zachowuje się wyjątkowo niekulturalnie;
 [...]

 Wiesz, może ja jestem dziwny, ale widuję na niusach ogromne ilości
 ludzi zachowujących się znacznie gorzej - wręcz po chamsku. Co więcej
 jest też na niusach bardzo wiele idiotycznej pseudodyskusji i
 faktycznego abuse tego medium (pisał o tym niedawno Maciek). Fakt
 trudniej zrobić dla nich cancelboty, a ręczne kasowanie byłoby
 nieodróżnialne od cenzury.

 Jeżeli zechcemy wszystko traktować w kategoriach "uciążliwiści" - to
 wybacz: skąd wiesz że nie staniemy się dla kogoś uciążliwi?

 Masz ogromne możliwości ignorowania dyskusji w których występuje
 Jarek (od KF po zmyślny scoring). Rzadko kiedy wątek musi być długi
 na kilkaset postów - może warto zmienić temat, wywalic References i
 zacząć od nowa dyskusję nad nowym problemem. Możesz uciekać na setki
 sposobów od osób które są dla ciebie uciązliwe. Ale nie morduj ich.
 Ja tylko o tym ostatnim się wypowiadam.

 Mnie, na przykład, bardzo męczą wszystkie artykuły z polskimi
 literami w treści a BEZ odpowiedniego nagłówka MIME. Może polecisz
 cancelbotem i po takich?

 Postaw wniosek o likwidacji bramek mail -> news, postaw wniosek o
 rozłączeniu listy POLIP z pl.listserv.polip. Nie uwolni to nikogo od
 egzotycznych (czy spreparowanych czytników news), ale jeżeli w
 odpowiednich głosowanich zostanie to zaakceptowane - część problemu
 zniknie.

--
Wojtek ---(___C'>