Re: AAAAAAAAA.... Jaroslaw Rafa

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 20:45:12 MET DST

jeronimo_at_kki.net.pl (Jarek Hirny) wrote:
> Khem, a de facto czym innym byłoby postawienie cancelbota na jego
> posty?

Dlaczego *jego*? *Wszystkie* z tematem zaczynającym się od "Re: " nie
mające References. Wiem, to bardzo nieładna forma zmuszenia Jarka do
pisania po ludzku, ale z kolei on zachowuje się równie nieładnie
katując polipa zrywaniem wątków, do tego zachowuje się wyjątkowo
arogancko uzasadniając swoje postępowanie (co się de facto sprowadza
do "mi tak wygodnie i mam gdzieś, że przez to innym robi się bajzel w
wątkach"). Nie chciałbym, żeby ta metoda została zastosowana, ale
rozumiem ludzi do tego dążących.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański