Re: AAAAAAAAA.... Jaroslaw Rafa

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sun 07 Oct 2001 - 11:12:58 MET DST

Wojciech Myszka, napisał(a):

> Łeeee...
> Jarek, jak to Jarek. Zachowuje się tak właśnie od jakiegoś już czasu
> (tak długo, że pewno nie masz okazji tego pamiętać). Pisze pod swoim
> nazwiskiem, używając prawdziwego adresu e-mail, zachowuje się
> kulturalnie, a wypowiada rzeczowo (można się zapewne z nim nie
> zgadzać...)

to jedno

> Dodatkowo do wysyłąnia niusów używa programu pocztowegom (???).
> Zachowuje się zatem zupełnie inaczej niż większość uczestników
> polskiego USENETu.

to drugie

> I, jak rozumiem, z tego właśnie powodu sugerujesz że należy go
> ignorować?
>
> Ciekawe...

Nie do konca jest jak myslisz. Duzy plus dla JArka za kulture i wogole ale
sposo uzywania przez niego neewsow powoduje ze zamiast 4-5 watow mam ich
30 i cala dyskusja i drzewo postow idzie sie kochac. Nawet killfile
(rozwiazanie ostateczne) tutaj nie ma sensu bo bo odpowiedzi na posty
dalej nie beda mialy referencji.

A co do kultury- wielokrotnie Jarkowi zwracano uwage na jeego sposob
watkowania i wskazywano nawet bramki ktore referencje zachowuja (czy
czytniki nie pamietam dokladnie gdzie proglem lezy) Dostem do USENETu z
jego pracy tez jest o ile sobie dobrze przypominam. Tak wiec zmiany z jego
strony bylyy czysto kosmetyczne a mialy kluczowe znaczenie dla calej
grupy.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Confused? Call Counselor Troi 1-800-NCC-1701