Re: SDI i ip

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 20:57:29 MET DST

"Sylwester \"Kenjiro\" Zarębski" <sylwek_at_tornet.pl> wrote:
> Świetnie sobie radzę i bez tego...
Jak widac z tego co piszesz (dokumentacja do iproute), to nie jest tak
rozowo :)))
> Tak, ale mi nie chodzi o coś_tam.dyndns.org, a o własną i tylko moją
> domenę.pl. Nie znam _darmowych_ serwisów, które prowadzą taką działalność
> charytatywną. Pochwalisz się może ??
Czekaj.
A wytlumacz mi jakim problemem jest ustawienie jako rekord NS jakis
"dynamiczny" hostname?
Bo teraz to chyba ja nie kapuje w czym Ty widzisz problem:)
Jedyny problem w takim przypadku to cachowanie rekordow.

--
Przemyslaw Maciuszko