Re: SDI i ip

Autor: Sylwester \ (sylwek_at_tornet.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 16:05:34 MET DST

Pewnego pięknego dnia: Fri, 5 Oct 2001 12:17:53 +0000 (UTC)
Przemyslaw Maciuszko lekką ręką wystukał(a) w
<1t3bbda4c8i5442n3e8%sal_at_virgin.gazeta.pl>:

>Czy ja to powiedziałem ?
>Myślę po prostu, że Łukaszowi nie chodziło o firewalle na SDI itp.

Łukasz może nie, ale z pewnością są komputery które tak mają.

>No widzisz.
>A ja to wszystko mam na maszynie z dynamicznym IP.
>I też wszystko działa.

Nie twierdzę, że to niemożliwe, ale skonfigurowanie tego jest nieporównanie
trudniejsze, niż ze statycznym IP (robię skrypty startowe i voila). Wyobraź
sobie taką sytuację, dwa komputery na SDI, między nimi tunel, i w tym samym
momencie zostają rozłączone i dostają nowe IP, problem: jak bez żadnych
pośrednich komputerów ze statycznym IP, zrobić by się znalazły i utworzyły
tunel ?? Ja rozumiem, że sposób jest: chwytam za telefon, dzwonię do kumpla,
mówię: słuchaj, zrób ifconfig, bo muszę zmienić parametry tunelu... :-))

--
pozdrawiam
#      Sylwester Zarębski       #