Re: Dla fanow

Autor: Bulba (bulba_at_intelcom.pl)
Data: Sat 06 Oct 2001 - 12:54:46 MET DST

Oh, nasz kochany Ekspercie,
ostatnio, jak pewnie ci pisałem, prowadziłem badania nad twoją jaźnią...
Korzystając z podstępnie zdobytych danych na temat twojego wielkiego projektu
self(EGO) dokonałem sklonowania twojej świadomości i zasymulowania twoich
procesów myślowych. Celem moich badań było potwierdzenie lub
zaprzeczenie tezie:
'90% populacji ludzkiej to debile'...
Porównywałem model twojej jaźni z wieloma osobami i zauważyłem
zaskakujące podobieństwo między Twoim ego a ego przypadkowo napotkanych
osób...
Jeszcze nie wykonałem końcowych obliczeń podsumowujących, ale wydaje
mi się że ok 90% ludzi było zastraszająco podobnych do ciebie.

Wyciągnij wnioski, albo system self(EGO) jest dalece niedoskonały
albo masz coś wspólnego z 90% populacji...

Pełen zapału badawczego,
Bulba

--
   "It's better to keep your mouth shut and be thought a fool than to
   open it and remove all doubt."