Re: Mapa polskiego Internetu?

Autor: Grzesiek Pawelski (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 04 Oct 2001 - 00:17:40 MET DST

On Wed, 3 Oct 2001, Przemysław Gubernat wrote:

> Ja widzę dużą..... w większości przypadków operator działa od dłuższego
> czasu i posiada koncesję wydaną jeszcze przez Ministerstwo Łączności na
> transmisję danych po "własnych kablach" ew. przy wykorzystaniu struktury
> innych uprawnionych operatorów.

Napisalem w cudzyslowiu, ale na ten przyklad siec osiedlowa
(obejmuje kilka blokow) na moim osiedlu dziala na podstawie
zezwolenia. Dostarcza usluge i wystawia faktury.

Ale nie o to mi chodzilo, chcialem napisac ze faktycznie
wiekszosc malych ISP ma ustawiony statyczny routing (default),
bo nie potrzebuje miec inaczej.

Poza tym dokumentacja peering policy nie daje calosciowego pogladu
z samej zasady i z niedbalosci.

Pzdr,
Grzesiek P.