Re: Mapa polskiego Internetu?

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan-NOSPAM_at_onet.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 15:21:00 MET DST

Nawiązując do postu z Wed, 03 Oct 2001 14:56:28 +0200 autorstwa Mariusz Krukowski (kruk_at_ipartners.pl):
: > : > : Nie sądzę by któryś operator ujawnił je postronnej osobie.
: > : > A po co ujawniać, skoro większość rzeczy widać w BGP.
: > : Obawiam sie, ze wiekszosc operatorow ma ruting statyczny.
: > Może mi wyjaśnij, gdzie taka TPSA albo IPartners stosują ruting
: > statyczny? Bo ciekawie się zaczyna, może się czegoś dowiem o tym całym
: > Intrenecie, słyszałem, że tam niezłe cuda się dzieją ;-P
: W każdym razie, pomijając routery brzegowe (łącza do klientów, bez BGP), IPartners nie przyznaje się do
: routingu statycznego.

No właśnie chodzi mi o to, że większe firmy stoją na BGP i OSPF.
Nie zrozumiałem wypowiedzi "wiekszosc operatorow ma ruting statyczny".

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.