Re: Artykuł o popularności polskich grup dyskusyjnych - w CW

Autor: Vizvary II Istvan (vizys_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 22:19:00 MET DST

Użytkownik "zamszu" <zamsz_at_marsell.interecho.com> napisał w wiadomości

> Moze slaba znajomosc jezyka ang? W krajach europejskich ang to praktycznie
> standard co automatycznie przeklada sie na mozliwosc komunikacji w innych
> hierarchiach niz kraj ojczysty. Nie wierze na pewno w jakies nadmierne
> gadulstwo polakow!
>
> zamszu

Zupelnie do czego innego sluza hierarhie narodowe niz te z Big8.
Akwarista polski moze i z akwarista swiatowym by sie dogadal w sprawach
ogolno rybnych, ale nie w sprawach slepu na rogu.
Co do gadulstwa to sie zgadza.
Wegrzy sie wygaduja na stronach gazetki kolorowej pod scislym okiem cenzury
i w watkach ciagnacych sie latami w ogole nie do czytania. Tyle ze co maja
robic, jesli w calym kraju jest jeden (slownie 1) ogolnie dostepny serwer
newsow, ktory czasami dziala, czasami nie.

Vizvary