Re: Co polecacie? Freesco czy Polopirynę?

Autor: Sierp (listy_at_meadow.eu.orgWYTNIJ_TO)
Data: Mon 01 Oct 2001 - 08:18:17 MET DST

" --- ! daNuta ! ---" <danuta_at_alpha.net.pl> wrote in message
> Są głosy o jednym i o drugim... a ja się pytam co będzie lepsze do
> przyłączenia SDI, Freesco czy Polopiryna?

AFAIK jest wersja freesco tuningowana dla sdi, czy jest taka
polopiryna - nie wiem

> Oczywiście wg kryteriów
> ogólnych (wydajność, skuteczność, awaryjność etc.), nie musi być wcale

hmm
to nie jest kwestia w stylu "co wybrac, win95 czy win2000". To
bardzo podobne systemy i stabilnosc jest pewnie prawie identyczna.
Co najwyzej roznic sie moga wersja jajka (ale pewnie jakies 2.0.x na obu)
i dostepnymi narzedziami.

> prostsza instalacja, to nie problem. Ktoś z Was je może porównywał?
> Jakieś za, przeciw? Słowem, którym się poważnie zająć?

najlepiej ?
masz dwie dyskietki ? ;) Przez tydzien na jednym. Potem tydzien
na drugim (i to linux i to linux, wiec nie martw sie o duze
problemy z przejsciem) i sam sobie wybierzesz co ci bardziej odpowiada.
Jezeli w jednym bedzie ci czegos brakowac, sprawdz czy jest to w
drugim.
No i najwazniejsze - ustaw sobie poprawnie date :)

Sierp