Re: gdzie znane osobistości?

Autor: Wojciech Skrzypinski (skrzyp_at_hot.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 17:23:16 MET DST

beerman_at_divx.com.pl (Beerman) wrote in
<o08ert822nql4j5id0akcuej5u80af6l25_at_4ax.com>:

>Najlepsze sa wypociny Expierda na pl.rec.kuchnia :)

Dla zabieganych jeszcze bardziej niz ja - pozwolilem sobie wydlubac
kilka cytatow......

"na polu zawsze jest ryzyko ze w ciagu 3-4 godzin nadleci jakis pies
 zwabiony zapachem i szynke zezre." (tekst o wedzeniu miesa).

"Czy ktos w miesci moze tez robic oscypki z mleka krowiego,
 czy tez jest to zakazane ?"

"I zazdroszcze ci, ze miales taka sposobnosc zrobienia
 samodzielnie zoltego sera. Moze ta mleczarnia chcialaby goscic
 wycieczki z Polski ? Kolega ma biuro podrozy to moze
 zorganizowac takie wyjazdy autobusem."

"Nadal mnie fascynuje sprawa zoltej barwy serow zoltych.
 Kiedy ta barwa powstaje i z jakiej przyczyny ?
 Czy jest mozliwe aby ser zolty pozostal bialy a smakowal jak zolty ?"

"Nieraz mialem w lodowce ser przez miesiac i dluzej i robil sie twardy
 jak skala (...)"

(pl.rec.zeglarstwo)
"czy ktos moze wie, czy w internecie znajde sklepy z sieciami
 rybackimi z malymi oczkami, tak zeby nie przeszla pileczka
 ping-pongowa."

Pozdrawiam,
Wojtek