Re: ISDN a analogowy modem

Autor: Pepone (pepone_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 14:23:12 MET DST

Uzytkownik "Lukas Ratajski" <lukas_at_demon.disintegrated.int> napisal w
wiadomosci
> [...]
ISDN

> aaa to troszke cos innego. Ten modem nie jest modemem analogowym, tylko
> prawdziwym modemem dla ISDN. To oznacza ze dane nie sa transportowane w
> formie analogowej tylko od razu wysylane na linie (dla fachowcow: ISDN
> Service 7: Data ;).
>
> Zamiast 56kbit ktore masz przy normalnym modemie analogowym mozesz
> osiagnac nawet 128kbit przy uzywaniu dwoch kanalow ISDN. Jesli uzywasz
> tylko jednego to masz 64kbit.

Nie do konca zalapalem. Powyzsze wlasciwosci ma kazdy modem ISDN, czy akurat
ten wystawiony na aukcji?

> W sumie warto wydac te pare zeta ;) (W niemczech aktywna karta ISDN
> kosztuje 179 marek, dlatego masz niezla okazje ;)

Niestety tego nie kupie, gdyz jeszcze do konca nie jest pewne, czy zamienie
linie, ale jest do tego coraz blizej.

Pepone