Re: rejestrowanie rozmowy na czacie

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Sun 30 Sep 2001 - 11:06:50 MET DST

Mateusz\(Amkacz\), napisał(a):

> zdecydowanie nie fair w stosunku do dziecka...
>
> a ty chcesz aby dziecko widzialo cie podczas igraszek z żoną?
>
> sorry za taki ostry przyklad.. ale to jest ubezwlasnowolnianie..

Hmm jezeli dziecko jest niepelnoletnie i jest pod _opieka_ rodzicow to
taka troska jest uzasadniona.

Pozdrawiam
PS nie mam zamiaru wszczynac tutaj swietej wojny o wolnosc w sieci i prawo
do prywatnosci. To po prostu moje zdanie.

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Have an adequate day.