Re: eDonkey i eZula.exe

Autor: TaKeDa (takeda3_at_netzero.net)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 20:56:38 MET DST

"Plywak" <plywak_at_comet.ds.uj.edu.pl-NOSPAM> wrote in message
> czy ktoś z Was może coś wie na temat wykorzystywania programu edonkey jako
> trojana ? ostatnio podczas używania go dzieją mi się rzeczy co najmniej
> podejrzane, typu biegająca myszka nie tam gdzie trzeba i otwierające się
> okienka, antywir niczego nie wykrywa, w menedżerze programów pojawia się
> proces o nazwie
> eZula.exe

eZula AFAIR to jakis SpyWare, raczej chyba nie powinno ci robic takich akcji, moze
oprocz tego masz jeszcze jakis inny priogram ktory jest trojanem... moze jakis nowy
etc.

BTW: zeby pozbyc sie eZuli, najlepiej uzyj AdAware (www.lavasoftusa.com)
Tylko uwaga, moze sie zdazyc, ze program, ktory go wymaga, moze przestac dzialac.

Regards,
takeda