Re: no wlasnie :) .* gdzie ?

Autor: Jaco (Jaco_at_alpha.SPAMPRECZnet.pl)
Data: Fri 28 Sep 2001 - 18:48:16 MET DST

> Wlasnie widze ze w Twoim wypadku logika myslenia to slowo kluczowe:-(
>
> Moglbys nad tym jeszcze popracowac i nastepnie zadac to pytanie w sposob
> zrozumialy?

Koledze chodzi zapewne o domenę najwyższego poziomu (tzw root level domain).
Daj se spokój kolego, nikt ci nie zarejestruje takiej domeny :) , chyba że
se utworzysz gdzieś własne państwo to Ci może przyznają domenę narodową...
:) O ile się orientuję to serwery DNS najwyższego poziomu (jest ich kilka)
znajdują się w ojczyźnie internetu czyli w Stanach. Proponuję poszukać na
sieci opracowań dotyczących systemu DNS to zakumasz o co chodzi. Niezły opis
znajduje się np pod adresem http://www.pk.edu.pl/~pmj/dns/

Jacek