Re: Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Daniel Podlejski (underley_at_underley.eu.org)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 23:31:42 MET DST

Scream napisał:
[...]
: >Kilka tysięcy złotych straty to efekt jednodniowego niedziałania? Nie
: wierzę.
:
: No to nie wierz. Twoja sprawa. Z ta roznica, ze ja wiem co sie w tym
: biznesie dzieje a ty nie masz o tym pojecia.

No to skoro w ciągu dnia taki serwis zarabia kilka tysiecy złotych,
to czemu większość poniewiera się po różnych firmach oferujących
hosting, gdzieniegdzie stronach darmowych, skoro za dzień lub
dwa działania spokojnie możnaby utrzymać łącze i własny serwer,
którego nikt się nie bedzie czepiał ? :->

--
Daniel Podlejski <underley_at_underley.eu.org>
   ... On a dark desert highway Cool wind in my hair