Re: Internet przez Polsar Cyfrowy ?!

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 19:50:45 MET DST

 zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Dostałem ostatnio ulotke od TV Polsat w którym roztaczaja piekne
> wizje dostepu do Internetu poprzez ich dekoder - jakos nie jestem
> co do tego przekonany , lecz mimo to chciałbym spytać czy
> ktokolwiek z Was zetknał się z tą ofertą i ile to jest naprawde
> warte

Jest to gowno warte. Sprzet dostarcza firma Srazem znana z "wysokiej
jakosci" wyrobow (w szczegolnosci slynne produkty GSM tej firmy).
Funkcjonalnie jest to jedna z gorszych przystawek jakie widzialem. A
komunikacja? Wbudowany modem i dial-up czyli bulisz impulsiki dla
twojego operatora telefonicznego. I w "promocji" nie placisz za to
abonamentu (tylko ze o ile sie nie myle laczy sie via 0202122 ;))))

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--