Re: sdi wawa

Autor: Emil (emi_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 10:55:44 MET DST

> U mnieSDI caly czas dobrze dziala wiec ograniczcie swoje topicy do jakis
> poszczegolnych rejonow warszawy.

To sprawdz sobie tracerout do 195.127.90.52 i powiedz mi jaki masz ping.

> Co do neostrady to nie obraz sie ale to straszne g***** za te cene i z
taka
> technologia.
>
>100 razy lepsze niz SDI, jak czytam caly czas o Waszych problemach to u
mnie w ogole to nie wystepuje. Polska chodzi super, nie bylo nawet jednej
minutki zeby byly jakies problemy. A zagranica pewnie chodzi tak samo u mnie
jek u Ciebie. Przynajmniej polaczenie jest bardzi stabilne nie mowiac juz o
predkosci down.

Pozdrowienia
Emil