Re: Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Andrzej Podenkiewicz (kferro_at_idea.net.pl)
Data: Thu 27 Sep 2001 - 09:16:13 MET DST

Użytkownik "Michal Jasinski" <michal_at_rzeszow.org> napisał w wiadomości

> ja w dialerze znalazlem jeszcze
> http://www.pinkdialer.com/uninst.exe
> i dziala w 100%

Taak, jednak ten link jest jakby trochę inny nie uważasz ?
No i na żadnej z tych stronek co instalują dialera nie zauważyłem jakoś
linku do podanego przez ciebie adresu, nie ma też żadnej informacji o
możliwości odinstalowania tego programiku!!!
Pewnie wg niektórych jest to uczciwe, a wg mnie i ludzi nabranych
nieświadomie raczej _nie_.
A swoją drogą to masz doskonały wzrok bo ja czegoś takiego nie mogłem jakoś
dojrzeć.

--
Pozdrowienia
 kferro_at_idea.net.pl  http://www.apotel.republika.pl