Re: rejestrowanie rozmowy na czacie

Autor: Piotrek 'Treku' Papała (treku_at_ids.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 19:40:29 MET DST

<beast34_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Czy ktos moze mi powiedziec jak moge "poszpiegowac" mojego gowniarza.
Wiem, ze
> przesiaduje na czacie na Onecie. Wiem tez co sie dzieje w "gowniarskich"
> pokojach. Chcialbym sprawdzic o czym i jakimi slowami rozmawia (najlepiej
> lacznie z privami). Idealne byloby, gdyby mozna to przegladac np. z
jakiegos
> pliku.

Czasami lepiej nie wiedziec..... :))

ale jak juz chcesz to robic to poczytaj o czyms takim jak sniffer
jak znajdziesz jakis co sie uruchamia w tle i zapisuje caly ruch
IP to bez problemu wynajdziesz o czym gada, jeszcze tylko bedziesz
musial rozpracowac jak sie ma komunikacja z czatem, zebys przypadkiem
go nie posadzil o cos czego nie napisal.
zycze powodzenia i odsylam na www.hacking.pl do dzialu sniffing.

ps. Nie odpowiadam za szkody wynikle z tego co napisalem.

--
Pozdrawiam
Piotrek 'Treku' Papała