Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Krzysiek Kiełczewski (krzysiekkielczewski_at_poland.com)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 10:42:10 MET DST

Sami popatrzcie co Sun, 23 Sep 2001 05:24:31 GMT
TaKeDa w <jmer7.4063$j17.125961_at_news.easynews.com> napisał:
> Nie mam czasu na poznawanie outlook'a, staram sie poprawiac
> tekst manualnie, a jezeli to Ci nie pasuje, to albo sie nie czepiaj,
> albo mi pomoz to naprawic. Powyzsza uwaga nic nie wprowadzila.

1) NTG
2) Zainstaluj sobie slrn-pl.

[1]
> Ja sie podpisuje ksywka, bo jest krotsza i wygodniejsza.

Taaak. Bardzo ładnie Ci się to zgrało...

Krzysiek Kiełczewski

1 - nawet polskie literki psujesz...

--
E, jak zaporze coś się stanie, to ja na miejscu mieszkająšcych
poniżej o jakość wody martwiłbym się dużo mniej niż o jej ilość.