Re: Czy zna ktos w Posce _dobry_ (platny) serwer usenetowy?

Autor: kris (kris_at_po.co.ci.moj.emajl.pl)
Data: Wed 26 Sep 2001 - 08:33:44 MET DST

On Tue, 25 Sep 2001 22:54:18 +0200, "The Guard"
<korzonek_at_klub.chip.pl> wrote:

>Zajęło to Tobie dużo czasu? Pewnie nie, ale już jesteś bardzo
>blisko......
>Kolejna podpórka (jejku, jak to lubię ;))) ) wejdź na stronę
>www.clara.net

powiedz wyraźnie o co ci chodzi a nie podniecaj się jak dwunastolatka
na stronie clary byłem nie raz - oferują oni PŁATNY dostęp do swojego
news serwera
jeśli znalazłeś gdzieś bezpłatny dostęp do clary, pochwal się
wszystkim - ja słowa o bezpłatnym dostępie tam nie widziałem

kris