Re: SDI - wysyłamy protest - żadanie zwrotu kasy?

Autor: szomiz (szomiz_at_kocha.dostawac.reklamy.przez.net)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 20:07:56 MET DST

Użytkownik "Krakus" <krakus2_at_wp.pl> napisał w wiadomości

<PONIOSLO>

Wiesz co mysza...? Widzaly galy co braly.

Mam juz serdecznie dosc psioczenia na sdi. Ilez mozna. Zmuszal cie ktos do
podpisywania umowy? Mnie nie.

I jestem zadowolony. Powiem wiecej, kilka razy jak byly problemy dzwonilem
do Polpaka na 0-800 i problemy konczyly sie po max godzinie. Moze po prostu
mam szczescie.

Nie wiem. Moze mam niskie wymagania, moze wydaje mi sie, ze mam pojecie jak
to dziala. Ale do jasnej cholery z miesiaca na miesiac widze, ze dziala to
coraz lepiej (dla malkontentow: coraz mniej zle).

Chcesz miec wiecej i lepiej - czytaj uwaznie umowy ktore podpisujesz, albo
kup se dekoder Polsatu. Tam tez duzo obiecuja.

</PONIOSLO>

szomiz

--
Kto pyta nie bladzi?