Re: poland.com zwariował ??

Autor: Bartosz Jakubski (B.Jakubski_at_supernet.com.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 14:31:32 MET DST

Przemyslaw Maciuszko napisał(a):

> A ciekawe jest to co waćpan mówisz.

Tzn.? Czy w czymś się pomyliłem?

> Zakładam, że autoryzacji SMTP tam nie ma,

A skąd takie założenie?

> więc może waćpan powiesz jak luser posiadający konto na poland.com ma
> wysłać do kogoś maila?

Czy ja z poland.com jestem, by na takie pytania odpowiadać? Ja tylko
twierdzę, że serwer pocztowy pozwalający na przesyłanie poczty na
podstawie adresu nadawcy jest open-relayem.

A oprócz SMTP AUTH jest np. POPbeforeSMTP...

--
-- .- Bartosz Jakubski  ------------------- Sosnowiec -. --
-- |  Free Software is a matter of liberty, not price  | --