Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 00:19:56 MET DST

<kataryniarz_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Tak, to jest zalosne. Dziesiatki tysiecy ludzi dziennie "przewala sie"
> przez nalezace do mnie serwisy erotyczne w poszukiwaniu ostrego porno,

I pewnie odchodza strasznie zawiedzeni, bo Ty, zgodnie z regulaminem
home.pl, prezentowales tylko piekna erotyke, a nie ostre porno... No to sie
informacja rozniesie i nici z interesu, juz nikt nie bedzie wchodzil na
Twoje strony, biedaku...

DS

--
[Q][W][E]  Klawiature mnie wyrwał - moje narzędzie pracy!  [I][O][P]
[A][S][D]            http://www.dago.pmp.com.pl            [J][K][L]