Re: Szukam prostego programu....

Autor: iw0_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 24 Sep 2001 - 21:16:54 MET DST

Jak przeczytalem texty moich 2 poprzednich adwersarzy aż się zdziwiłem...
Ja szukam progu do czatowania... z trojanem bym sobie bez niego poradzil...
problem bylby tylko z chamsko otwartym tunelem u VICTIMA...
Co sie tyczy zadania domowego... jestem na pierwszym roku prawa...

Żeby się ustrzec takich oskrżeń powiem po co mi taki prog, otóż mój admin i pół
loklnej sniffują (ludziom sie w sumie znudzilo, ale nie adminowi) ... chce
sobie bezpiecznie pogadać na sieci.

PS. Co do osoby proponującej użycie wyszukiwarki - dzięki, już tego próbowalem,
ale prog, który znalazlem spelnia ok. 70% oczekiwań i jest toporny.