Re: Padzik SDI Wawa/Brodno

Autor: Maciej Bebenek (maciej_at_XXX.komorka.org)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 19:38:16 MET DST

Użytkownik ^Gnom^ <sonno_at_wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9on6cl$ndd$1_at_news.tpi.pl...
> Wasz topic jest troche bledny, to ze padlo na Brodnie to nie znaczy, ze
cala
> warszawa nie dziala...
> Mi wszystko dziala lacznie z zagranica.

No coz, pozazdroscic....

Teraz Ty jestes wpiety nieomal bezposrednio w CST :)
A najsmieszniejsze w tym wszystkim jets to, ze moja polka stoi pewnie w tym
samym pomieszczeniu, co Twoja, alaczymy sie przez trzy routery, z tego dwa w
CST....

Czy ktos pisal ostatnio o logice?
OTOMOK

Pzdr,