Re: Czy zna ktos w Posce _dobry_ (platny) serwer usenetowy?

Autor: Piotr Meyer (aniou_at_root.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 17:18:21 MET DST

Tomasz Stelmach <stelm_at_dontspamme_polbox.com> wrote:

> Mysle, ze nawet kolo 30 zl - czyli tyle, za ile mozna miec taki
> dostep w USA. Ale oczywiscie tylko pod warunkiem, ze ten
> serwer bylby _dobry_ i podlaczony szybkim laczem do Polpaku,
> bo same artykuly to powinien sciagac przez satelite - tak jak
> sie to robi na Zachodzie...

I tu masz odpowiedź. Jeśli miałoby to działac porządnie, to
potrzebna jest spora macierz i więcej niż jedna maszyna do obsługi.
A dolicz jeszcze pasmo - te zjadane przez feed i to, co zużyją
ściągający dane użytkownicy. Lepiej na ten temat wypowiedziałyby
się osoby obsługujące naprawdę duże serwery, ale ja nie widze
możliwości zaistnienia czegoś takiego w naszym kraju.
Przypuśćmy, że znajdzie się tysiąc podobnych Tobie. Co to jest
30 tysięcy miesięcznie? A i reklamami doklejanymi do postów
sobie raczej nikt nie dorobi...

Pozdrawiam,

--
Piotr 'aniou' Meyer
ANIOU: Artificial Networked Infiltration and Observation Unit