Re: Gdanski Polpak :(

Autor: Jarek Hirny (jeronimo_at_kki.net.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 15:25:54 MET DST

I stało się tak, że Nijou napisał(a):

> Moj mtr podaje ze z.gda-ar2.do.gda-r1.tpnet.pl (to jest u mnie trzeci hop
> zaraz za polka z SDI) ma od 75% do 95% strat pakietow... obojetnie czy
> polaczenie po Polsce czy po swiecie. Czy to mozliwe? Tez tak macie?

Aktualnie taki problem z losową częstotliwością dotyka różnych ruterów
Tepsianych. <stuk> <stuk> na razie w Wwie jest dobrze, ale cały wczorajszy
wieczór praktycznie sieci nie było.

Zdrowia, piwa,

--
Jarek Hirny * http://agnus.eu.org * fidonet:2:480/96.666 * icq:92898666
If we don't succed, we run the risk of failure.