Re: www.tepsa.pl a www.tpsa.pl a ustawa o nieuczciwej konkurencji ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 01:47:07 MET DST

Jack J. napisał:

> "Dariusz" <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote in message

> Ten spór istnieje tylko w ktorymœ z twoich modułów logicznych.
>
> I, jak wszystko w twoich modułach, istnieje zupełnie niezależnie od
> œwiata realnego.

Przeciez wyraznie zaznaczylem zeby na moje listy nie odpowiadali
terrorysci internetowi i osoby po spozyciu, trolle i napolenowie
internetowi.

Temat jest taki, albo domena tepsa sie obroni i bedzie case do
interpretacji Ustawy i Regulaminu Nasku, albo sie nie obroni i tez
bedzie case do interpretacji Ustawy i Regulaminu Nasku.

Zatem uprasza sie przedpiszcy o nieodpowiadanie, gdyz nie oczekuje
odpowiedzi niekompetentnych, a jedynie merytoryczne, na temat jak w
naglowku.

Jacek