Re: darmowe serwery DNS

Autor: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne (smolik_at_stanpol.com.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 23:49:26 MET DST

On Fri, 21 Sep 2001, Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

>+ W dniu 21 Sep 2001 12:35:11 +0200,
>+ przez anbarkh_at_poczta.onet.pl zostało popełnione co następuje:
>+ > Sorry, że zaśmiecam grupę, ale potrzebuje darmowych adresów
>+ > inazw serwerów DNS,
>+ hm.. to istnieją jakieś płatne?
>+ Tzn płacę firmie alfa za to żeby pozwolili mi korzystać z ich serwera
>+ dns.alfa.com.pl?

 A dlaczego NIE ?
 Zauważ - "trzymanie domeny" jest TEŻ "korzystaniem z serwera" :)
 Jedne banki pobierają opłatę za wysłanie przelewu, inne nie,
jeszcze inne (pobierają) za PRZYJĘCIE przelewu... ;)

>+ Albo płacę np 10 groszy za każde odwołanie do ich
>+ domeny? ;)

 Nie wywołuj wilka z lasu ;>

>+ bp, ppnmsp

 :)
IMHO niesłusznie czepiasz się określenia "korzystania" !

 Gotfryd (z pozdrowieniami)