SDSL

Autor: Bartek (bartek.kornis_at_poczta.fm)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 17:54:46 MET DST

Mam maly problem. Niedawno zalozylem sobie lacz SDSL 2,3 Mbti (jedna para
przewodow). Z tego co wiem to SDSL zapewnia transmisje z taka sama
predkoscia downstream i upstream, jednak u mnie upstream jest taki sam jaki
byl kiedy posiadalem RDSL (czyli wolny). Jestem podlaczany pod siec LAN, w
sieci nie ma serwera, a SDSL jest podpiety opd HUB`a. Jesli ktos wie
dlaczego tak sie dzieje prosze o odpowiedz.