Re: Autoryzowany dostępo do Internetu - co to znaczy?

Autor: Czarek Gorzeński (czarek_at_szanty.art.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 13:51:19 MET DST

Zapewne pięknego dzionka _22 wrz 2001 o 06:44 GMT_
osobie o pięknym imieniu *Niedźwiedź Killer*
chciało się napisać:
> wykupili
> To już bardziej SDI się opłaci. 160 zł za 24h na dobę :) tylko, że przyłącz
> 1000 :(

Szczególnie tam, gdzie go nie instalują. :P Ale to już na szczęście nie mój
dylemat. I wbrew narzekaniom niektórych, chyba nawet na tej grupie, chwalę
sobie mojego nowego provaidera. :)

Pozdr

--
Czarek Gorzeński      mailto:czarek_at_szanty.art.pl                   GG:77922
-=-=-=-=-=-=-  Serwis miłośników piosenki żeglarskiej  http://szanty.art.pl/