Re: Autoryzowany dostępo do Internetu - co to znaczy?

Autor: Piotr Piasny (piteros_at_peacock.au.poznan.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 21:44:33 MET DST

Dnia Thu, 20 Sep 2001 21:09:23 +0200, Konrad
<konrad.karpieszuk_at_hoga.pl> popełnił:
>dokladnie tak bedzie :) mi sie to podoba, bo osoby nie posiadajace komputera
>beda mogly takze korzystac z sieci np u sasiadow. idziesz do takiego,
>wpisujesz swoj login/haslo i wszystko idzie na Twoj rachunek.

Wątpię autoryzacja będzie polegać prawdopodobnie na porównywaniu
login/passwd z numerem telefonu z którego abonent dzwoni.
Ale pomysł z ryczałtem który "chodzi za mną" jest naprawdę dobry.

>Czarna strona to fakt, ze przypadkiem po pijaku jakiemus 'hakierowi' moglbys
>ujawnic swoje haslo ;)

No właśnie, w momencie autoryzacji PPP wszystko jest chyba przesyłane
plain text, i wtedy te loginy to se można OKDR. Jeżeli się mylę to
proszę mnie poprawić.

--
Piotr Piasny (p1t3r05) -----------------LRU #217108
piteros1@_NO_SPAM_wp.pl -----------------MR #102136