Re: TPSA 20010920 problemy z Internetem

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_safenet.nospam.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 20:43:48 MET DST

> Należy grzecznie odpisać, jak wygląda systuacja
> i wyjaśnić, że się mylą i co Code Red atakuje :(
> Poleconym, za zwrotnym potwiedzeniem odbioru :)

nie
jak mowie rezygnuje z umowy z tpsa....

z ostatniej chwili
w zwiazku z przenosinami firmy
zmieniamy telefony z tpsa na netie
oczywiscie tepsa nie mogla przeniesc numerow z lokalizacji a do b
oddzielonych w linii prostej o 3 km
bo to inny rejon i centrala
(netia jakos moze)
wiec podziekowalem i za telefony
wylaczenie po weekendzie
a z rana przychodze i telefony gluche
co jest grane
dzwonie do bok'u
i mowie pani co jest
a ta z uporem mi wmawia ze wie i ze bede likwidowane 24
a ja jej zeby zadzwonila i sama sprawdzila
dopiero po 3 razie udala sie przekonac ze moze nie miec racji...
po 30 min telefony zadzialaly.

Panowie, im dalej od tpsa tym lepiej...
hehehehehe

--