Re: Naliczanie impulsów 0202122 ? Rozbieżność mi

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 19:43:46 MET DST

> 1) Włącz sobie zapisywanie loga połączeń modemowych (żeby dopisywał na
> końcu, a nie kasował cały dziennik przy każdym połączeniu)
> 2) Jak Ci przyjdzie rachunek, policz ręcznie na podstawie tego loga.
>
> To nie żart. Już parę razy tak liczyłem i wychodziło bardzo podobnie do
> tego, co tepsa wyrachowała.

ok. zgodzę się, że to może tak wyjść. jednak mnie zależy też nieco na
pozostałych usługach Bankruta: pokazywanie czasu do zakończenia impulsu,
ostrzeganie przed końcem, wyliczanie średniego transferu. takie niby bajery,
ale które cieszą. W najgorszym razie zainstaluję Licznik połączeń
modemowych. Robi to samo a może bezbłędnie (się okaże)

Pozdro. Seba