TPSA wali w...

Autor: Tomek (tomek19_at_mail.e.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 21:26:02 MET DST

Witam !

Pozwolę sobie porównać dwa dokumenty zawarte na stronach www.neostrada.pl a
mianowicie, dokument 1: pytania i odpowiedzi, dokument 2: cennik.

Użytkownik Neostrady nie musi też liczyć impulsów, korzystając z Internetu -
dostęp do Internetu jest opłacany stałym, miesięcznym abonamentem
niezależnie od ilości czasu spędzonego w sieci.

Jedna miesięczna opłata pokrywa wszystko: korzystanie z Internetu 24 godziny
na dobę, własne skrzynki poczty elektronicznej, własną domenę, własny adres
IP

Poza abonamentem użytkownik Neostrady nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów
za czas spędzony w Internecie, wolumen przesyłanych danych itp. Szczegóły
oferty można przeczytać w Cenniku.

Idziemy zatem do Cennika i czytamy:

dynamiczny adres IP (to jest ten własny adres IP)
ograniczenie ilości przesyłanych informacji do 5GB/1GB (do komputera
Abonenta/z komputera Abonenta) w miesiącu, (a to: użytkownik Neostrady nie
ponosi żadnych dodatkowych kosztów za wolumen przesyłanych danych )

Powracamy i czytamy:

Neostrada pozwala też na osiągnięcie wyższych szybkości transmisji niż
oferta telewizji kablowych. Najwyższa prędkość przesyłu przez kabel
telewizyjny oferowana na polskim rynku to 512 kb/s. Klient Neostrady może
wykupić opcję nawet 2 Mb/s, a więc czterokrotnie szybszą.

Komentarz: Co tu można skomentować. Jest to jawne robienie sobie jaj z
kablówek, aż dziwne, że się o to nie procesują.

Na koniec największy banał jaki widziałem:

Oczywiście im większa prędkość, tym droższy miesięczny abonament.

Wiem, że są to fakty Wam znane, ale nie potrafię zrozumieć jaki idiota z
TPSA dopuścił takie bzdety do opublikowania. I pytanie czy nie można by
wyciągnąć w stosunku do TPSA jakiś konsekwencji za takie postępowanie ?
Jednocześnie TPSA nie może mi zainstalować od półtora roku SDI, gdy sąsiad
który złożył podanie parę miesięcy temu hula sobie w najlepsze.

Kończąc polecam też wybieranie sobie jednego z 4 pakietów taryfowych i od
tego czasu będziecie płacić tak mało, że aż się żygać na samą myśl chce...

Myślę, że największym problemem polskiego netu jest podejście do niego
właśnie tego moloha TPSA.

Tomek.

--
To jest konto!!!