Re: TPSA 20010920 problemy z Internetem

Autor: Marcin Swietochowski (dragon_at_safenet.nospam.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 22:33:13 MET DST

> BTW: strasznie wybiorcza musi być ta nimda, że tylko polpak atakuje, a
> takie łacza IPartners chodzą bez problemu ;>

ja bylem przezorny i korzystajac z okazji
zmienilem (rowniez) telefony z tpsa na netie
a nuz zaatakuje centrale albo aparaty ???
a tak mam spokoj, w netii wirus nie szalal...
hehehehe

btw.
przyszlo do mnie oficjalne pismo od tpsa w sprawie code red
aha dzwonili do dwoch moich znajomych informujac ze na ich systemach jest
code red
tyle ze :

 - w pierwszym przypadku byl pod danym IP system OpenBSD
 - w drugim windows 95

i co im zrobisz ?

odlacz sie jak najszybciej jesli tylko masz mozliwosc
strategiczny inwestor tpsa jest najbardziej zadluzonym "telekomem"

to ja podziekowalem
i nie zaluje :->

--
Marcin Swietochowski