Re: Czy jest wolny internet w polsce? [ Off Topic ]

Autor: Portal AOL.PL (office_at_aol.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 22:23:05 MET DST

Użytkownik "Przemyslaw Maciuszko" <sal_at_irc.pl> napisał w wiadomości
> I zapewne tez przez przypadek w ksiedze pojawiaja sie we wpisach
akcentowane
> slowa "NIE", ktore prowadza juz do wiadomosci na waszym portalu ?
> Do strony na ktorej juz pelno reklam, logo itp.
> Zaiste ciekawe.

to na wypadek gdyby ktos z pl.internet.polip nie wiedzial czego ksiega
dotyczyla i do czego sprzeciw "NIE" sie odnosil :)
ale powaznie....
Kazdy ma jakies logo. Panskim logiem jest Panska Twarz, logiem portalu jest
kilka literek.
BTW nie przypuszczalem ze internauci klikaja we wszystko co zalinkowane.
Fakt zalinkowania czegokolwiek nie jest wymuszeniem klikniecia lecz sugestia
do tego czynu. Wiec jesli poddal sie Pan takiej protej sugestii naszego
"NIE" to wspolczuje w obliczu sugestii jakie do Pana docieraja codziennego
dnia juz od samego wstania z lozka a zapewniam ze sa one bardziej
wyrafinowane i ukryte. A my sie nie ukrywamy tylko sie jawnie podpisujemy
pod tym co zrobilismy, a co zrobilismy to juz pewnie Pan wie (jesli nie to
ponownie musialbym polecic kolejny clicklink jednak daruje sobie bo to do
niczego nie prowadzi).

JA :)

BTW: czy relacje CNN to wykorzystywanie ludzkiej krzywdy? z tego co wiem to
na kazdym filmie jest logo CNN. Zaczynam wczytujac sie w ten caly polip
zmieniac optyke widzenia. Obawiam sie jednak ze slowo polip potraktuje
medycznie (chirurgicznie)...tzn..zazwyczaj do wyciecia.......tym razem z
mojej swiadomosci ku uciesze pozostalych bywalcow.