Re: Czy jest wolny internet w polsce? [ Off Topic ]

Autor: Portal AOL.PL (office_at_aol.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 21:52:49 MET DST

Użytkownik "Janusz A. Urbanowicz" <alex_at_bofh.org.pl> napisał w wiadomości

> Cytując mojego bohatera, Jeża Jerzego: "Dobre, ale nie przkonałeś mnie."

> Zawsze chodzi o jakieś pieniądze.

Owszem, w tym wypadku o nasze ktore wydalismy na obsluge tej ksiegi. W
zamian otrzymalismy podkladki pod myszy od Pani Konsul wiec nie mam pojecia
ile one moga kosztowac. Podkladki pod myszki oraz pierwsze fotki pod adresem
http://www.aol.pl/ksiega/photo

bo pod jakims adresem to musi byc a my wlasnie taki adres mamy (to odnosnie
komercyjnosci itd itp, idac tropem moich przesladowcow wysylanie na grupy
dyskusyjne postow z imieniem i nazwiskiem jest zatem promowaniem wlasnej
osoby komercyjnie nieprawdaz? i czy tez chodzi o pieniadze? dla mnie taki
tok myslenia to dramat )