Re: sdi + "internet polsat"

Autor: djfranek (djfranek_at_interia.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 15:31:19 MET DST

"Tommy" <tm1_at_poczta.fm> wrote in message news:9ocogp$7p8$1_at_news.tpi.pl...

> "Przemek <SAKO> Galczewski" <sako_at_infinity.waw.pl> wrote in message

> Ale jesli ktos ma SDI, to po co "mieszac" w to modem (impulsy itd)?
>
> tom

faktycznie
czyli jednym slowem nalezy sie meczyc z sdi za full kasy oraz nedznym
transferem
no niech mi nikt nie mowi ze sdi jest tanie i dobry transfer :)
wystarczy porownac ze sasiadami z nad odry gdzie za pare DM ma sie pozadne
lacze

a jest moze jakies wyjscie z tej sytuacji ? kiedys astra-net cos probowala
za 60 zeta dawac, net zwrotny przez satke lecz nie wiem jak to sie skonczylo
:(
PP