Naliczanie impulsów 0202122 ? Rozbieżność

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Tue 18 Sep 2001 - 21:15:34 MET DST

Może mi ktoś wyjaśnić w jaki sposób naliczane są te impulsy? Od roku mam
modemik i zainstalowanego Bankruta. Jeszcze nie zdarzyło mi się, żeby ilość
impulsów Bankruta pokrywała się z liczbą na bilingu. Z liczbą połączeń jest
lepiej (tzn różnica jest mniejsza). Na początku to się zdziwiłem i węszyłem
koło Bankruta. Faktycznie miał ustawiony czas weryfikacji hasła i
użytkownika na 30s (który dodaje do czasu pierwszego impulsu), a nigdy tak
długo nie trwa. Ponieważ rozłanczam się pod koniec impulsu (wg Bankruta)
więc pewnie zawsze jeszcze następnego haczyłem. Teraz jednak czas ten
ustawiony jest na 0 a dalej są spore rozbieżności. Za zeszły miesiąc Bankrut
wyliczył 96, a TPSA 146. Toż to 50% więcej!!
Kurde nie dość, że mają drogo to jeszcze kantują? Albo mnie bankrut
oszukuje. Spotkał się anybody z czymś takim?
Z góry dzięki.

Pozdro. Seba